maandag 20 juli 2020

papillyo meets Scentsy

hoi freubelaars,

Zoals jullie gezien hebben is het blog anders..het bleef hangen en ineens kon ik er niet meer op.
Ik heb ook het uiterijk aangepast aan hoe ik me nu voel en geprobeerd om het blog ook een rustige en relaxte uitstraling te geven.
Na mijn milde covid avontuur krabbel ik langzaam op en heb ik veel aan rust,regelmaat en natuurlijk mijn familie en echtgenoot.Het strand ,duinen en ook zachte geurtjes,lampjes etc geven me dat zeker.
Daarom is er in mijn hobby ruimte ook besloten om een likje verf te gaan doen,schilderij met zeezicht en duinen op te hangen en alles in de frisse kleuren groen en zeeblauw te decoreren..
Dit geeft me echt een gevoel van werken in een oase van rust,sereenheid en bovenalles..mijn hoofd de  rust  geven door de kleine veranderingen ..


Sinds een kleine twee weken heb ik een nieuwe uitdaging toegevoegt  aan mijn hobby.
Het gebruik van Scentsy producten heeft mij ertoe gebracht dat ik op freubel gebied een nieuwe ingang heb gevonden en die ga combineren met wat ik al doe.
Ik hoop jullie ook te kunnen inspireren om verder te kijken en mogelijkheden te ontdekken waarvan je niet had verwacht dat het zou kunnen.
Komende tijd zal ik dan ook heel langzaam proberen dit te gaan verwerken.


De producten van Scentsy zijn om je huis een heerlijke sfeer te geven en dus ook te relaxen.
Er is van alles op het gebied van waxbranders,geuren,disfusers maar ook een hele kinderlijn,voor onze huisdieren etc.
Met de wax heb ik al gespeeld en dat gaf me de inspiratie voor de unieke combinatie waar ik altijd naar zoek in mijn workshops ..mensen motiveren en uitdagen out of the box te denken en te werken.
Bovenstaande foto geeft dan ook de rust aan die ik heb doorgevoerd in het blog,mijn hobbykamer en zelfs in ons huis..stukje voor stukje veranderd alles in een soort van beach sfeer waardoor ik me kan ontspannen en weer op de creatieve toer hoop te gaan.




Je kunt ook altijd een logeertas komen halen om zelf de oase van rust te ervaren met een van de producten en een mooie wax brander..ook deze heb ik in huis en ook geuren waarmee jezelf kan kijken of je thuis ook een oase van rust kunt maken met een van de heerlijke wax geuren.

Lieve Groetjes
Yolande 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten